آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

بوي ماه مهر

1391/7/1 9:31
924 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

تادیدم بالای سایت نوشته اول مهر دلم گرفت ، یاد همهء اول مهرایی افتادم که ذوق و شوق شروع سال تحصیلی رو داشتم، چه زود بزرگ شدیم ، چه زود گذشت ، چقد دلم واسه مامان بابام تنگ شده وقتی مامان برامون صبحونه آماده میکرد و بابا برامون لقمه میگرفت تا زود بخوریم و جا نمونیم ، وقتی کوله پشتی هامونو میذاشتیم رو دوشمون و دست تو دست برادرم همهء راه مدرسه رو می دویدیم ....

یادش بخیر ، خاطره ها هرچقد هم که شیرینن، گاهی اذیتت میکنن چون برگشتی تو کارشون نیست

 اولین روز دبستان بازگرد

 کودکی های قشنگم بازگرد

کاش می شد باز کوچک می شدم

لا اقل یک روز کودک می شدم

 یاد آن آموزگار ساده پوش

 یاد آن گچ ها که بودش روی دوش

 ای معلم نام و هم یادت بخیر

 یاد درس آب و بابایت بخیر

 ای معلم ! ای دبستانی ترین احساس من

 باز گرد این مشق ها را خط بزن! مهرررررتان خوش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عمه
3 مهر 91 8:45
به یادت هستم بی هیچ بهانه ای !!! شاید دوست داشتن همین باشد
مامان گیسوجون
3 مهر 91 20:37
خصوصی داری
مامان آوین
5 مهر 91 10:16
بعد از چندی وقت کردم که بیام سر بزنم . منو بردی به دنیای دبستان. ممنون. هر بار که میام و نوشته هاتون رو می خوندم روحم عوض می شه. خیلی زیبا می نویسی. آوین رو ببوس.
مامان نسترن
6 مهر 91 10:17
ممنونم. پاییز همیشه واسه من بهترین خاطرات رو میاره. ماه مدرسه
مامان آبتین
15 مهر 91 14:41
سلام گل قشنگم روز جهانی کودک رو بهت تبریک میگم
مامان گیسوجون
20 مهر 91 0:06
کجایی ؟


تهران عزیژم
ملی مامان میکاییل
30 مهر 91 23:16
خیلی خوب توام ساله تحصیلی تموم شد بیا دیگههههههههههههه
نارینه
1 آبان 91 0:33
تهران که ذغالاش خوبه !!! بیا یه پست ذغالی بذار دلمون تنگ شد
سمیرا
1 آبان 91 2:01
وایییییییییییییییییی یادش بخیررررررررررررررررررررررررر
مامان آبتین
5 آبان 91 16:53
سلام به سلامت باشید