آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

سفره هفت سين سال 90

1390/1/1 2:45
1,540 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم اينم عكساي سفره هفت سين كه البته ما هزار دفعه چينديم شما هم عين هزار دفعه را به هم ريختي الان هم كه تونستم عكس بگسرم بابايي شما رو برده تو اتاقت و سرتو گرم كرده منم ۲ دقيقه اي عكس گرفتم بعد و خوبش ديگه گردن خودت.

نماي دور

 

اينم نماي نزديك

اين لانه پرنده ها را هزار دفعه ريختي بهم تا اومدم دعوات كنم زود ميگفتي مامان جوجو نازه،خوشدله (خوشگله) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهان
2 فروردین 90 8:48
سلام اولا لباسهای آوین جون مبارک بعد ممنونم که به من سر زدی و نوروز 90 مبارک
مامان فرزانه
4 فروردین 90 14:07
مبلکه مبالک عید شما مبالک
مامان شازده کوچولو
6 فروردین 90 11:26
سلام آوین جون ، به به چه دختر ناز و خوشگلی سال نو مبارک گلم ، سال خوبی در کنار مامان و بابای مهربونت داشته باشی
مامان فرشته
6 فروردین 90 14:37
سلامممممم عزیزم ببین چه لباسای خوشگلی داره بوسسسسسسسسس آوین جونم می دونستی شما خیلی خوشگلی مبارکت باشه گلم
مامان عطیه و عسل
10 فروردین 90 13:06
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید
عمه
10 فروردین 90 13:08
دنیا رو برات شاد شاد و شادی و برات دنیا دنیا آرزو میکنم *** عیدت مبارک عزیزم***
عطیه
10 فروردین 90 13:11
سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک
عسل
10 فروردین 90 13:12
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد تنها دل ساده ایست دارایی ما آن هم شب عید تقدیم تو باد
عمه
10 فروردین 90 13:13
این روزها دلم برای عشقی دلتنگ است که همه روزهایم را بر باد داد این ساعتها چقدر کند می گذرد پس چرا زمان با تو بودن آنقدر زود گذشت
مامان عطیه و عسل
12 فروردین 90 15:43
دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ است… دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد … دلم برای کسی تنگ است ه با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند… دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد … دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد… دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد… دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد … دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد … دلم برای کسی تنگ است که مشامم به دنبال عطر تن اوست… دلم برای کسی تنگ است که اشکهایم را دیده… دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده… دلم برای کسی تنگ است که سرنوشتش همانند من است… دلم برای کسی تنگ است که دلش همانند دل من است… دلم برای کسی تنگ است که تنهاییش تنهایی من است… دلم برای کسی تنگ است که مرهم زخمهای کهنه است… دلم برای کسی تنگ است که محرم اسرار است… دلم برای کسی تنگ است که راهنمای زندگیست… دلم برای کسی تنگ است که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند… دلم برای کسی تنگ است که دوست نام اوست… دلم برای کسی تنگ است که دوستیش بدون (( تا )) است… دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ دل تنگی هایم است… دلم برای کسی تنگ است
مامان عطیه
12 فروردین 90 15:44
میدونی چرا بعضی شبها زود صبح میشه؟آخه خورشید هم دلش واسه چشمات تنگ میشه. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عمه
12 فروردین 90 15:45
یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده
آشنا
12 فروردین 90 15:46
بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو ... اگه نیای می ترکه .. خونش می افته پای تو * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *