آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

آوین خانوم به اتاق خودشان تشریف فرما می شوند

1390/4/8 11:38
607 بازدید
اشتراک گذاری

ووووووووووووووووووووووووووای که مامانی عاشقتم

 

نمی دونی بفهمی که چقدر دوست دارم

چند روز قبل با هم رفتیم و اتاقت را تمیز کردیم و شما عزیز دل از همان شب به اتاق خودتان تشریف فرما شدین البته من دلم طاقت نیاورد و تا دو شب پائین تختت خوابیدم ولی تو خوشگل مامان تا صبح بیدار نشدی ، خیلی خانومی عزیزم

اینم شما عزیز دل در حال اتاق تکانی

مامانی اون عروسکه که کنارته اولین عروسک مورد علاقه دوران کودکی مامان عزیزم

این توری بود که دخملی با هزار ترفند و بازی به اتاقشان تشریف فرما شدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرتین خان
8 تیر 90 2:29
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
دوست داشتین تشریف بیارین وبلاگم
تولده


چشم ممنون كه به من سر زديد
مامان فرشته
8 تیر 90 2:35
سلامممممممم عزیزم خوبی ؟ وای چه اتاق خوشگلیییییییی چقدر هم مرتبه آفرین به این مامان با سلیقه قربون اون دستهای کوچولوت برم که داری شیشه رو پاک می کنی
مامان آروین
21 تیر 90 14:23
سلام عزیزم آفرین به تو خوشگل خاله منکه هنوز موفق نشدم اتاقشو جدا کنم فقط موقع بازی و ریخت و پاش وارد اتاقش میشه شبا پیش من میخوابه