آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

دل نوشته ای دیگر برای فرشته ام

1390/4/28 12:34
661 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی كوچك رويايي ِ من


دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند


به عشق من به تو شك كند.


تمام ِ بودنت را حس مي كنم ...


حاجتي به استخاره نيست


عشق ما ... عشق من به تو


عشق تو به من


يك پديده است ...


يك حقيقت بي نياز از استخاره و ُ گمان


صداي قلب تو ... صداي زندگيست.


زندگي را دوست داشته باش نازنين ِ من


زندگي را زندگي كن


عاشقانه


كودكانه... حتی وقتي بزرگ شدي 


كودكانه زندگي كن جانكم


مادرانه ترين لحظه هاي امروزم


همين لحظه است...همين لحظه كه


با تمام جان ِ عاشقم


دوستت دارم را يواشكي به


تو هديه ميكنم...


تو خوب ميداني كه من چقدر


عاشقانه با تو حرف ميزنم...


تو خوب ميداني كه...


من تا آخرین لحظه ها كه قرار است باشی


قرار است در كنارت بمانم


و تازه اين شروع زندگي ِ كودكانه ي تو است.


بخواب ...


نترس ...


زندگي بايد براي تو


روزها را عاشقانه باران


شب ها را ستاره باران كند .


تو مثل ِ بهانه اي


 

تو مثل ِ بهاري

 


 

تو مثل ِ تمام ِ هر چه تا به حال داشتم نيستي

 


 

جدايي از تمام ِ آنچه منظور ِ من است...

 


 

تو بهترين حسّي...

 


 

صورتي ِ دخترانه اي

 


 

با تمام ِ دلبري ... با تمام ِ قصه هاي دلبرانه

 


 

كه پيش ترها

 


 

مادرم براي كودكي هايم تعريف ميكرد...

 


 

هنوز نميداني چقدر ميخواهمت

 


 

هنوز نمفهمي كه اينجا كه من ايستاده ام كجاست ...

 


 

زندگي كن بهانه ي قشنگ ِ من براي عاشقي

 


 

زندگي كن و آرام آرام بزرگ شو

 


 

برايت لحظه ها را بعد از این

 


 

پر از انتظار ميكنم

 


 

مطمئنم

 


 

تو از بهار هم تازه تري

 


 

تو از هفت سين ِ شب عيد هم زيبا تري

 


 

تو از خوابهاي قشنگ ِ دم صبح هم

 


 

شيرين تري

 


 

جانكم...عزيزكم...

 


 

زعفراني ترين طعم هاي روزگار ،

 


 

به طعم ِ عاشقانه هاي ما

 


 

من و ُ تو

 


 

نميرسند.به خاطر ِ تو هم شده


 

هميشه آبي مي مانم

 


 

به خاطر ِ تو هم شده تمام ِ روزهاي بعد از اين

 


 

مهربانتر خواهم شد

 

شايد خدا تو را به خاطرِ اين به من داد

كه هم وزن معصوميتت دوستت داشته باشم

 

شايد بايد باهم

 

بعدهاي بعد از اين

 

بخنديم و برقصيم

 

رهاي رها

 

شايد به خاطر ِ اين تو يك تكه از من شدي كه

 

خدا به من اجازه داد

 

تكه هاي احساسم را در تو تكثير كنم.

 

راستي خبر داري ؟

 

مادرت شاعرك ِ باراني ِ گرميست

 

از تبار احساس...

 

جانكم ، دلتنگي هايم را ببوس

 

تا تمام ِ گريبانم بوي تو را بگيرد.

 

تانقش لبهاي كودكانه ات با طعم ِ مبهم ِ دنياي يك نفره ات

 

روي پوستم بماند.

 

يك تكه از من كه نامش دل است

 

ديوانه وار

 

 

دارد تو را هر روز عاشق تر ميشود.

 

من تصميم گرفته ام خبر ِ آمدنت را به رخ ِ تمام ِ تاريخ بكشم.

 

مي خواهم تو را در مزرعه ي احساسم بكارم

 

تا باران بي دليل از ابر نبارد.

 

مي خواهم خدا را ببوسم

 

كه تو را در من خلاصه كرد.

 

ميخواهم رج هاي غصه هاي خنده دارم را بشكافم

 

و شادي،لحظه های با تو بودن را ببافم

 

يا صورتي يا آبي

 

مي خواهم به تو عادت كنم.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ماهان
24 تیر 90 11:07
چقدر زیبا ودلنشی بود دستت درد نکنه : X چه عکسای خوشگلی به به چه دخمل نازی
مامان فرشته
24 تیر 90 14:04
سلام عزیزم خیلی با احساس و قشنگ بود دستت درد نکنه مامان مهربون بوسسسسسسس عکس هاشم که دیگه حرف نداره قربونش برم
مامان فرشته
24 تیر 90 19:23
حتماً عزیز دلم مطمئن باش به خاطر اعتمادت ممنونم
مامان آروین
25 تیر 90 15:09
دستتون درد نکنه متن جالبی بود عکسای آوین جون خیلی نازه فدات بشم عزیزم ماشاللله خیلی نازی به ماما بگو برات اسپند دود کنه
مامان آروین
25 تیر 90 15:13
راستی یادم رفته بود بگم دوتا سایت دیگه هم هست که خیلی خیلی جالبه و قشنگه من بیشتر عکسای آروینو تو اون سایت درستش کردم اگه از قسمت موضوعات آلبوم عکس آروین برید نمونه هاشو میبیند ولی فیلترش کردن اگه فیلتر شکن داشتید خبر بده آدرسشو براتون بدم
مرجان مامان پسر ناز
26 تیر 90 2:05
چه وبلاگ قشنگی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم . اخه پسر من هم 88 است من با اجازتون لینکتون کردم
مامان فرشته
27 تیر 90 16:03
سلام دوست جونم من رمزو برات دو روز پیش گذاشتم آخرین نظرات رو چک کن حالا برات تلگراف هم می زنم
گل یاس
31 تیر 90 18:39
سلام عزیزم ممنونم که به من سر میزنی انشالله خدا این گل دخمل خوشگل و براتون حفظ کنه التماس دعا مهربونم
مامان آوین
14 مرداد 90 1:52
اسم دخمل من هم آوینه. یک سال و یک ماهشه. متن بسیار زیبایی نوشتی . خیلی با احساسی عزیزم. من با خوندنه این متن گریم گرفت. مادر بودن احساسی که فقط مادرها می تونند بفهمند.
مامان زهرا نازنازی
1 شهریور 90 3:26
سلام خانومی با اجازه و با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم به من و دخترم سر بزنید اگر دوست داشتید زهرا نازنازی رو به دوستان آوین جون اضافه کنید تا زود به زود همدیگر رو ببینیم