آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

دومين سال زيباي با هم بودن مبارك

1390/6/3 1:35
615 بازدید
اشتراک گذاری

باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسـی
هرجای دنیـا که میــــری به ارزوهـــات بـرسی
روزه تـــولـــده توئه میـــــلاده هرچی خاطــــره
روزی که غیـره ممکنه هیچ جـــوری از یادم بره

( سلام نفس مامان دين و دنيام الان ساعت هاي اوليه روز سوم شهريور ماهه  و تو بابايي در خواب ناز به سر ميبريد دلم ميخواست اولين نفري باشم كه بهت ميگه :

نازنين فرشته ام ، دومين سال زيباي با هم بودن مبارك)

 تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا


( درست زندگيم ، خداوند تو ي سومين روز از آخرين ماه تابستونش با فرستادن يه فرشته ناز به زندگيم آتيش حسرت نبودنت را برام فروكش كردو كوير زيندگيم را دوباره بهاري ساخت ) 

 

 چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد 


تابستان مثل هر فصل دگر باز آمد.

و این رسم زمان من و توست!

هر آمدنی را رفتنی ست در کار.

روزهای تابستان همه یادگاران تو اند.

روز میلاد تواند.

روز میلاد منند.

روز میلاد من و تو.

 



(يادمه دو سال پيش هم هر شب كه مي خواستم بخوابم با تو اين متن رو زمزمه مي كردم خيلي به دلم مي نشست يه آرامش زيادي تو كلماتش بود و شب آخري كه با هم اين كلمات را تكرار كردم خواب ديگه به چشمم نيومد و جاي خودش رو به ترس داد ترس از دست دادن تو .........خيلي درد داشتم يه حس بدي به سراغم اومده بود نمي دونم چي بود ولي يادمه تا خود صبح توي اتاقي كه براي آمدنت آماده كرده بودم قدم زدم)



کسی در تالار ِانتظار ِسرنوشت شمارش معکوس خود را برای به دنیا آمدن یک فرشته دوست داشتنی آغاز کرده است.

صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست. لمس ِبودنت مبارک

 

( ولي با تمام وجودم بهت مبگم زيباي من
میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم)

 

 

 سالروز تولدت را تسلیت میگم به فرشته های آسمون !
چون 2 سال پیش ازشون جدا شدی
اما تبریک میگم به خودم چون فرشته زمینی من شدی

 

 

 


 

هوراتولدت مبارك همه هستي مامانهورا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ماهان
3 شهریور 90 8:49
تولدت میارکه عزیز دلم الهی همیشه شاد و خوش باشین چقدر زیبا نوشتی واقعا با احساس زیبا مادرانه ات شاهکار کردی
مادر نی نی
3 شهریور 90 10:05
سلام.تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک با امید داشتن سالهای خوب همراه با سلامتی و موفقیت برایت
مامان فاطمه‌شهرزاد
3 شهریور 90 11:59
سلام مامان مهربون آوين جون تولدش را به شما تيربك مي‌گويم انشاءالله در كنار شما تولد 120 سالگي‌اش را جشن بگيريد.
خاله زهرا
3 شهریور 90 12:44
آوین جون تولدت مبارک
آرتین خان
4 شهریور 90 14:05
سلام عزیزم توووولدت مباررک 120 ساله بشی عسلی
مامان قندعسل
6 شهریور 90 13:53
تولدت مبارک اوین جونممممممممم
نارینه
7 شهریور 90 2:06
آوین جان تولدت مبارک ... مرسی که با اومدنت شادی رو به زندگی مامان و بابا آوردی
مامان ارمیا
8 شهریور 90 12:45
سلام. با جملات واقعا زیبات معنای واقعی مادر بودن را به قلبم القا کردی. امیدوارم روزگارت در نهایت شادی و سلامت در کنار آوین عزیز مستدام باشه. آوین جان تولدت مبارک
مامان امیرحسین
14 شهریور 90 9:23
انشاءاله که 120 ساله بشه .. تولدش رو تبریک می گم با اجازتون لینکتون کردم
عمه
26 دی 90 20:52
اگر باران بودم انقدر مي باريدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاري به پايت مي گريستم اگر گل بودم شاخه اي از وجودم را تقديم وجود عزيزت ميکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برايت مينواختم ولي افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم فرشته ها وجود دارن اما بعضي وقتا چون بال ندارن ما بهشون ميگيم دوست تولدت مبارك باشه عزيزم