آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

دلنوشته 14

1390/12/3 23:50
521 بازدید
اشتراک گذاری

 

بوی عیدی، بوی توت، بوی کاغذرنگی،
بوی تند ماهی‌دودی وسط سفره‌ی نو،
بوی یاس جانماز ترمه‌ی مادربزرگ،

با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!

شادی شکستن قلک پول،
وحشت کم شدن سکه‌ی عیدی از شمردن زیاد،
بوی اسکناس تانخورده‌ی لای کتاب،

با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!

فکر قاشق زدن یه دختر چادرسیا،
شوق یک خیز بلند از روی بته‌های نور،
برق کفش جف‌شده تو گنجه‌ها،

با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!

عشق یک ستاره ساختن با دولک،
ترس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه،
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب،

با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!

بوی باغ‌چه، بوی حوض، عطر خوب نذری،
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن،
توی جوی لاجوردی هوس یه آب‌تنی،

با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!

 

 سلام عشق مامان اين روزا خوش ميگذره

داره كم كم بوي عيد مياد بوي بهار .... بوي سبزه..... بوي ماهي....... بوي تازگي

انگار همين چند روز پيش بود كه همه در تكاپوي تداركات نوروز 90  بودند..... به نظرم خيلي زود گذشت

نميدونم چرا امسال اصلاٌ حال و حوصله خونه تكاني ندارم ...... ولي نميدونم چه قانونيه كه با آمدن ماه اسفند آدم نميتونه آروم بشينه همه اش به فكر خونه تكاني مي افته

دوست دارم عزيزم ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نارینه
5 اسفند 90 21:13
من که 3 ماهه دارم خونه میتکونم هنوزم خرده کاری مونده !!!
مامان آروین
11 اسفند 90 1:36
سلام ممنون از حضور گرم و نظر پرمهرتون شعر زیبایی هستش من مثل شما حال و حوصله خونه تکونی ندارم کلی کار دارم همش امروز و فردا میکنم دوستتون داریم از طرف من صورت ماه آوین جونو ببوسی
آرتین خان
11 اسفند 90 16:13
عزیزم هم احساس هستیم کلی کار داریم و حس و حال خونه تکونی هنوز بیدار نشده راستی اون عمو نوروز کنار وبلاگت حرف نداره
مامان ماهان
19 اسفند 90 14:57
سلام عزیزم منم حس خونه تکونی نداشتم ولی یه کارایی کردم