آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

براي فرشته كوچكم

1389/11/16 11:20
423 بازدید
اشتراک گذاری
زيباي من ،شمردن بلدم از خیلی سال پیش.....اما این روزها گم می کنم لحظه ها و ساعتها را.......تقویم کوچک روی میز را صد بار بیشتر از قبل ورق می زنم...مدام می نشینم و می شمارم روزهای با تو بودن را....هفته ها حالا برایم معنای دیگری دارد هم برای من و هم برای آنهایی که بعد از احوالپرسی می پرسند الان هفته چندی؟؟؟ و این یعنی چند هفته مانده تا به تو رسیدن.

مدتهاست که دیگر  یک نفر نیستم.شده ام دو نفر، دو تا قلب که به فاصله کمی می تپند و تجربه می کنن روزهای با هم بودن را...

فرشته نازم بالاخره قشنگترین صدای زندگی به گوشم رسید. صدای تپش قلبت که وجودم را غرق شادی کرد و اشکهایم را سرازیر ...حس قشنگ مادری را درونم  به پا کردی و مرا شیفته خود ساختی.ذره ذره به زمین نزدیک تر می شوی و این صدای ترنم زمین است یا گریه آسمان که یکی تو را می خواهد و دیگری برای آمدنت دلتنگی می کند و در این میان خدا لالایی آرامش را برایت زمزمه می کند و تو را به دست من می سپارد که مواظبت باشم.میان باز کردن مژه هایت تا پر گرفتن رویاهایم فاصله ای نیست و تو در پیش خدا جایی برای خود در دلم گرفته ای و لحظه هاست که می گذرند تا بیایی و من و پدرت را غرق شادی کنی.

و حال كه تو آمدي از تو مينويسم از زيباترين خاطرات با تو بودن و تلخي نبودنت را به دست فراموشي ميسپارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عطیه
18 بهمن 89 17:45
عسل
18 بهمن 89 17:46
آشنا
18 بهمن 89 17:48
یه سبد یاس سفید تقدیم به تو بهترینم به خاطر قشنگترین روزهای دنیا
ghazal
18 بهمن 89 21:05
'برات آرزو می کنم زیبا ترین خاطرات رو داشته باشی گلم