آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

روزهای سپری شده در کنار عزیزم

1389/11/16 11:27
460 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون مدتها ست که در فکر تهیه یه وبلاگ برای تو هستم و الان موفق به درست کردن آن شدم البته همه خاطرات زیبای با تو بودن را تا امروز در دفترچه خاطراتت نوشتم ولی از امروز به بعد میخوام برات جهانیش کنم .

دختر مامان روزها از پس هم میگذرد و تو روز به روز شیرین تر میشوی .وقتی لبخند میزنی و اون دندنهای کوچولوت نمایان میشه دل من را میبری دوست دارم عشق مامان به زیبایی راه میروی و کلمات را به قشنگی به زبان شیرین خودت بیان میکنی دوست دارم همه کس مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه
18 بهمن 89 17:57
قلب مهربانت مثلثي را مي ماند در درياي عشق مرا در خود كشيدي برموداي من !!!
عمه
18 بهمن 89 17:58
اگر باران بودم انقدر مي باريدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاري به پايت مي گريستم اگر گل بودم شاخه اي از وجودم را تقديم وجود عزيزت ميکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برايت مينواختم ولي افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم
عمه
18 بهمن 89 18:00
بر هر چه همی لرزی می‌دان که همان ارزی زين روی دل عاشق از عرش فزون باشد....
ghazal
18 بهمن 89 21:01
قشنگم.وقتی توبه دنیا آمدی فرشته هاگریه می کردند.آخه یکی ازآنهاکم شده بود.ژمینی شدنت مبارک
فرزانه
20 بهمن 89 16:57
سلام عزیزم امیدوارم شما ونی نی ماهتون همیشه سالم وپاینده باشید .به وب دخترک من هم سر بزنید ممنونhttp://anisakazemi.niniweblog.com