آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

من و مامان و خونه تكاني

1389/11/26 23:53
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزيز دلم

خوشكلم امسال حدس ميزدم چون نوپايي بايد كار خونه تكوني  مامانم خيلي طول بكشه بخاطر همين زودتر دست به كار شدم ولي باز هم اميدم را از دست دادم اين روزها من هي تميز ميكنم تا با هم به استقبال بهار بريم تو هي ريخت و پاش ميكني ولي مهم نيست شما راحت باش من جمع ميكنم تو بريز دوست دارم نفسم ، امروز برات توضيح دادم كه مامان ميخواد براي فرا رسيدن بهار خونه را از گرد و غبار تميز كنه ولي تو همش ميگفتي مامان جاجو تو فقط علاقه خاصي به جارو كردن داري و اين وظيفه را من هر روز بايد انجام بدم وگرنه تو تا شب ول كن نيستي تازه گيها ياد گرفتي در يخچا ل    هم باز ميكني و يادت ميره كه بايد زود ببنديش فكر ميكني اومدي پيكنيك عروسكتم ميبري و با خودت توي يخچال ميشيني و صفا ميكني .همه زندگيم با تمام وجود دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
27 بهمن 89 0:09
سلام عزیزم این سن بچه ها خیلی شیرین می شند پسر کوچک منم همسن پسر تو خانمی
مامان فرزانه
7 اسفند 89 1:24
عزیزم الهی ..............