آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

با تمام وجود بهت ميگم خوش آمدي به زندگيمون عزيزم

1389/11/27 18:37
435 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

بنام خداوندي كه زيباترين فرشته آسموني را به ما هديه كرد باشد تا قدردانش باشيم    

آوين جون تو خيلي سخت مال ما شدي  بعد از چند سال انتظار . با كلي نذر و نياز منو بابا و بابا بزرگهاو مامان جونيا و  و داييها و عمه ها و عموها و....... خلاصه همه فاميل و اقوام و دوستان و...... mahsae-aliبا كلي جريانات بارداري كه هرلحظه احساس ميكردم كه از دست ميدهم mahsae-aliو همه دعا ميكردن كه خدا تو رو به ما ببخشه .mahsae-ali بالاخره خدا تو رو در تاريخ ۳/۶/۸۹  در بيمارستان آتيه  به ما هديه داد .

هديه ي آسموني ، اما بعد از اين همه انتظار من كه سرتا پا شور بودم و هيجان كه بالاحره مي بينمت ساعت ۱۰ شب ، بعد از عمل به من خبر دادن كه گل دخملم خسته بوده و تو دستگاه مراقبت ويژه است .

مامان تو خسته بودي و منم خسته از اين راه سخت و دشوار mahsae-aliاما در همان حال تشنه ديدار يك لحظه تو تشنه شنيدن صدای گريه هاي تو .

زماني اين انتظار به مرز انفجار رسيد كه نوزادان همزاد تو رو در كنار مادران خود ميديدم و من در كنارشون تنهاي تنها تو هم كمي اون طرف تر تنهاي تنها .       www.eshghamm.blogfa.com

براي لحظاتي كوتاه شايد دقيقه اي به كمك عمه فرشته از جا بلند شدم و دورنمايي از چهره معصومت رو ديدم اما دريغ از لحظه اي به آغوش كشيدن تو . اين زمان بود كه اشكهام    ناگهان سرازير شد و بغضم تركيد .

اين جدايي تا فرداي اون روز ادامه داشت . تا زمانيكه به من اجازه ترخيص دادند ، فاصله ما وارد دور جديدي شد چرا كه تو در بيمارستان ماندي و من به خونه رفتم .

تو ۷ روز در بيمارستان آتيه بستري بودي . من و بابا تو خونه . اما هر روز براي ديدار تو  لحظه شماري ميكرديم و منو بابا روزي دوبار با تمام اشتياقمون به ديدار تو مي آمديم و بقيه اوقات روز را با عكسها و فيلمهايي كه از تو مي گرفتيم سپري ميكرديم .

بعد از بهبودیت اجازه ترخيصتو دادن و من و بابا كه انگار دنيارو بهمون داده بودن اومديم دنبالتو آوردیمت خونه .

تو اومدي خونه و هرجه زيبايي و خوبي بود به ما هديه داداي cupid smiley, heart smiley, animated smiley, animation smiley, cupid smileyو زندگيمونو شيرين تر كردي

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مونا (مامان النا)
27 بهمن 89 12:36
سلام عزیزم ایشالله خدا بهتون ببخشه همیشه در کنار هم خوب و خوش تیه دنیا اومد اما 48 روز تو NICU بود!!! خیلی سخت گذشت خودت میدونی!!!! اما همیشه شکر میکنیم که خدای بزرگ و مهربون فرشته اش رو به ما هدیه داده از خدا میخوایم که خودش مواظب فرشته هاش باشه از طرف من گل دخترت رو ببوس
مامان فرشته
28 بهمن 89 17:14
سلام عزیزم بالاخره پیدات کردم آدرس وبت رو اشتباه نوشته بودی کلی گشتم تا پیداش کردم ............ من لینکت کردم عزیزم ممنونم که به من لطف داری
مامان فرشته
30 بهمن 89 14:30
زير سايه شما ؟

مامان فرزانه
7 اسفند 89 1:25
عزیزم چرا تو بیمارستان بستری بود ننوشتی