آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

تنها كارتون مورد علاقه آوين جون

1390/1/22 23:26
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنينم ،   دنياي ماماني

چند روز پيش با بابايي رفتيم بيرون تا يه دوري بزنيم تا حال و هواي سر رفتمون سر جاش بياد همنين كه داشتيم قدم ميزديم از جلوي يه وديو كلوپ رد شديم ديدم نوشته شرك ۴ رسيد

 از اونجايي كه من خيلي كارتون شرك رو دوست دارم رفتم و زودي خريدمش ، فكر نمي كردم تو دوست داشته باشي چون تو اصلاٌ كارتون تلويزيون را هم نگاه نميكني حتي پنگول رو كه همه بچه ها دوست دارند خلاصه خريديم و اومديم خونه ، بابايي گفت حالا كه تلويزيون برنامه نداره بيا فيلم شرك رابزاريم شايد آوين هم ازش  خوشش اومد كه البته اشتباه بزرگي كرديم شما نه تنها خوشت اومدبلكه عاشق كارتون شرك شدي حالا از صبح كه بيداري ميشي تا شب كه ميخواي بخوابي  بايد شرك ببيني .

 ديشب ديگه بابايي خسته شود و گفت كه دخترم آوين جون بابايي ،شرك رفته خونشون آخه خسته شده از بس تو تماشاش كردي رفته يه هام بخوره و لا لا كنه و فردا مياد دوباره پيش تو ولي مگه تو دست بردار بودي همش ميزدي به روي دي وي دي و ميگفتي شينا بيا ما رو كه از رو بردي ولي بازم براي بار هزارم بهت ياد آوري ميكنم كه مامان خيلي دوست دارم عاشقتم كوچولوي ناز نازي

 

نكته جالب اينه كه من ديگه نه تنها از ديدن كارتون شرك خوشم نمياد بلكه حالم به هم ميخوره تازه همه ديالوگاشم از حفظ شدم ديگه عادت كردم حتي وقتي كه تو شرك نمي بيني من تمام شعر هايي رو كه خره ميخونه و تو لذت ميبري را من برات ميخونم

تازه ماماني فهميدم نه تنها من و تو بيكاريم كه از صبح تا شب شرك ميبينيم بلكه بيكار تر از ما هم هست كه به سبك كارتون شرك ازدواج مي كنند .

Persianv.com At site   Persianv.com At site

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آنیسا
26 فروردین 90 14:43
سلام بوووووووووووووس به آوین کوچولوی ناز با این سلیقش


مرسي منم آنيسا جونو مي بوسم
ردپا
3 اردیبهشت 90 17:31
سلام خدا بهت ببخشد چه دختر نازی داری چقدر همه دوستش دارند از مامان و بابا و....


مرسي ممنون
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 16:42
سلام گلم خوبین ؟ نمی خوای آپ کنی عزیزم بوسسسسسسس