آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

سيزده بدر سال 90

1390/2/1 14:23
572 بازدید
اشتراک گذاری

خوش گذشت؟؟؟

شنبه1۳ فروردین ۱۳۹۰

سلام

خوبین؟

خوشین؟

سیزده به در چه طور بود؟

خوش گذشت؟؟؟

هوا که اذیتتون نکرد؟؟؟

ببینم  ني ني جونا با كمك مامان و بابا سبزه گره زدین یا نه!!!!

ما چند روزي تهران پيش عمه جونيام و بابا جون و مادر جونم بوديم بعد چون بابام كار داشت برگشتيم و سيزده بدر و رفتيم شهر بن خوش گدشت هوا كه عالي بود منم كلي آب بازي و توپ بازي با بابام كردم راستي مامانم ميگفت كه امروز روز طبيعته پس روز طبيعتتون هم مبارك.اينم عكساي يادگاري من در روز سيزده بدر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
18 فروردین 90 23:53
سلام عزیز دلم تو رو خدا اینجوری نگو گلم من شرمندم به خدا گفتم که اگه کسی جا موند بگه ببخشید عزیزم خصوصی برات می گذارم بوسسسسسسسسس
مامان فرشته
18 فروردین 90 23:56
راستی گلم باریک ا... مشتیییییییییییییییییییییییییییییی بوسسسسس کارت درسته ههههههههه
مامان فرشته
19 فروردین 90 18:12
گلم دیروز برات گذاشتم برو به قسمت آخرین نظرات اونجاست عزیزم اگه نبود بگو دوباره بگذارم بوسسسسسس
مامان فرشته
20 فروردین 90 19:00
سلام عزیزم برات رمز گذاشتم بوسسسسسس
مامان فرشته
21 فروردین 90 11:27
سلامممممم گلم نظرت خیلی برام محترمه
قالبمو عوض کردم ببین دوست داری ؟
ممنونم بوسسسس


سلام عزيزم قالب جديدت عاليه
سحر
2 اردیبهشت 90 16:21
سلام عزیزم.....الهی فدای این دختر کوچولوی ناز بشم.....خوش بحالت که خدا بهت یه دختر داده...منم دختر دوست دارم.برام دعا کن یه دختر سالم و ناز مثل آوین روزیم بشه


سلام ، ممنونم كه به من سر زدين اميدوارم هر چي خواست خدا باشه همون بشه