آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

آوين جون براي اولين بار لاك زدن را تجربه كرد

1390/2/7 0:04
1,807 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته مامان ، همه زندگيم ، وجودم سلام   

اول از همه بهت ميخوام بگم كه با تمام وجودم دوست دارم عاشقتمقلب

ماماني شما الان وارد بيست ماهگي شدي و هر روز از روز قبل شيرين تر ميشي ، عزيزكم اگر بگذريم از تمام شيطنت هات و تمام خرابكاريهات كه ، ماماني واقعا دوستت دارم بايد اعتراف كنم كه خيلي از روزها هم كم ميارم و با خودم فكر ميكنم كه دارم از دستت ديونه ميشم آخه تو اصلاٌ شبيه دختر بچه ها نيستي و مثل پسر ها خيلي شيطوني ولي روزي هزار بار از خدا فقط طلب صبرميكنم

niniweblog.com

چند ماه پيش برات لاك زدم و تو از اين كه ناخن هات قرمز شده بودن ترسيدي و كلي گريه كردي ولي ديروز وقتي بابايي اومد خونه رفتي يكي از لاكهاي مامان را آوردي و از بابايي خواستي تا برات لاك بزنه من به بابايي گفتم نزن چون ميترسه و گريه ميكنه ولي بابايي گفت اگه گريه كرد پاك ميكنيم بزار حالا كه خودش آورده و ميگه دوست دارم يه بار ديگه امتحان كنيم خلاصه بابايي شروع كرد به لاك زدن كه البته چه لاك زدني همه انگشتاي پاتو لاكي كرده بود بعد هم كه من اعتراض كردم گفت خانم مگه من چند بار تا حالا لاك زدم كه بلد باشم ،

 ولي شما برعكس دفعه قبل كلي خوشحال بودي و ذوق ميكردي عزيزكم، اينم تجربه شما براي اولين بار لاك زدن

اينم عكس پاي خوشگل لاك زده ات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حسین
6 اردیبهشت 90 17:32
سلام عزیزم
دخمل نازی دارین.خدا حفظش کنه.


مرسي ممنون كه به من سر زديد
بابا محمد آوين جون
6 اردیبهشت 90 18:00
سلام بابايي ، مامانت راست ميگه بابا جون با اين لاك زدنم آبروي خودمو بردم همه دست خودم را هم لاكي كردم بابايي ،حالا كه خدا لطف كرده و تو دخمل خوشگل به من داده قول ميدم برم لاك زدنو اينقدر تمرين كنم تا ياد بگيرم نازنينم


بابايي دستت درد نكنه برام يادگاري گذاشتي
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 1:34
قربون اون انگشت های کوچولوی این عزیزم برم که لاکش اینقدر خوشگله بوسسسسسسسس
آشنا
10 اردیبهشت 90 17:41
خوشگل شده پاهای کوچولوت
عمه
10 اردیبهشت 90 17:41
اینو من نباید بهت بگم ولی تو یه عیب خیلی بزرگ داری
که... نمی شه دوست نداشت!



عمه جون فكر كنم وقتي دوستام بيان و نطرات عمه مهربون منو بخونن يه كم حسودي كنن چون عمه خوب داشتن اين روزا يه كم كمياب شده .دوست دارم عمه جون
عمه
10 اردیبهشت 90 17:42
دوست دارم: فارسی انگلیسی: iloveyou احبک : عربی ترکی: senis evar youroum آلمان: ichie bed پدات: افغانی بابا به چه زبونی دیگه بگم دوست دارم خوب دوست دارم دیگه *********************************************