آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

عمه عزيزم روزت مبارك

1390/2/14 20:17
2,399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنينم ، نفس مامان 

ماماني عزيز دلم ،  ميدوني كه من خواهر ندارم  ولي در عوض خدابرام دو تا خواهر خوب فرستاد تا جاي خالي  نداشتن خواهر را پر كنن و روزي براي تو بهترين عمه هاي دنيا بشن .

تو دو تا عمه مهربون و خوب داري كه يكي مامان عطيه و عسل جونه و اون يكي هم مامان يه فرشته كوچولوي خوشگله كه البته خدا هنوز اين فرشته خوشگل و ناز رو  پيش خودش امانت نگه داشته  تا به وقتش بفرسته تو بغل عمه جوني .

خوب از معرفي خانوادگي كه بگذريم اومدم تا مناسبت امروز را برات بگم

نقش معلم در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. عزیزم روز ۱۲ اردیبهشت روز معلم مبارک

امروز دوازدهم ارديبهشت و روز معلم است ميخوام بهت بگم كه وقتي بزرگتر شدي يادت باشه كه حتماٌٌ اين روز را به عمه عزيزت مامان عطيه و عسل گل تبريك بگي.

پس اول از همه حالا كه از عمه جونيت دوري و نمي توني حضوري بري ديدنش اين دسته گل خوشگل و تقديم كن به عمه نازنينت و بهش بگو عمه جوني روزت مبارك

دست گلو كه ديدي عمه اي اينم كادوم

 

و اينم يه كارت تبريك مخصوص براي بهترين عمه دنيا

راستش را بخواي ماماني اين متنه خيلي به دلم نشست واقعيت روزاي خوش مدرسه است

دیروز میگفتم : مشقهایم را خط بزن … مرا مزن

 روی تخته خط بکش … گوشم را مکش

 مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن

 هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر

 اما کنون .. مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان . . .

  عمه عزیزم ، ساعت ها و روز ها به این فکر میکرم که چگونه

از زحمات شما برای آموختن  تشکر کنم

و در آخر به این جمله رسیدم ! دو بخشه !

رو …زت …مو…با…رک !!!

و يه خبر خوب به عمه خوب خودم:

وزیر اموزش و پرورش اعلام کرد: معلمینی که چون شمع می سوزند تا پایان سال 90 گازسوز خواهند شد

  

روزی از روزها یکی یکی روزها رو می شمردم . مامانم گفته به من ، روزی میاد که دستتوتو دستای گرمش میذارم . مامانم گفت که آنروز میاد ، می سپارمت به او.تو عزیز دل من ،تو نور دیده ی من . گفته بودند ، مهربانی است او ، همه را یکی یکی می نگرد . وقتی میرسه روز وصال ، روز من ستاره بارون میشه . برق شادی تو چشاش موج می زنه ، شکوفه روی لباش می شکفه . یکی یکی روزها رو می شمرم  . نکنه کم بیارم . روزی از روزا ،مادرم برد مرا ، تا که بسپارت به او.، او که منتظره ، تا که بینا کند . تا توانا کند من  وهمچون مرا . وقتی دیدم او را . برق شادی تو چشاش موج می زد . رولباش شکوفه هاجمع بودند . یکی یکی روزها رو که می شمردم . به امروز که رسیدم پای آن لوح بزرگ ،روی آن خط سفید ، با گچ سبز قشنگ ، با دلی پراز امید نوشتم  :  

 آوين زيبا ترين فرشته آسموني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عمه
11 اردیبهشت 90 19:15
عمه
11 اردیبهشت 90 19:22
کبوتر های قلبم را به سویت میپرانم ، شاید از تو آیین محبت بیاموزند . . . .
عمه
11 اردیبهشت 90 19:23
پیامت زیبا ، مرامت بی همتا ، دوستیمون پا بر جا ، به یادتم همه جا . . .
عمه
11 اردیبهشت 90 19:29
آسمان جای عجیبیست نمی دانستیم عاشقی کار غریبیست نمی دانستیم عمر مدیون نفس نیست نمی دانستیم عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم
عمه
11 اردیبهشت 90 19:33
سه چیز در زندگی انسان مهم است : اول مهربان بودن ، دوم مهربان بودن ، سوم مهربان بودن ... قشنگ مهربونم دوستت دارم
عمه
11 اردیبهشت 90 19:36
پدرم می گوید: قلب لانه ی گنجشک نیست که در بهار ساخته بشود و در پاییز، باد آن را با خود ببرد؛ قلب راستش نمی دانم چیست... اما این را می دانم که جای آدمهای خیلی خیلی خیلی خوب است! نازنینم تو خیلی خیلی خوبی برای همه چیز ممنون
عمه
11 اردیبهشت 90 19:40
عشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری از شعر و از عطر بهار عشق یعنی یک تمنا , یک نیاز زمزمه از عاشقی با سوز و ساز عشق یعنی چشم خیس مست او زیر باران دست تو در دست او
عمه
11 اردیبهشت 90 19:44
خدایا!
تقدیرمهربون ها را زیبا بنویس...کمک کن آنچه را که تو زود میخواهی آنهادیر نخواهند.. و آنچه را که تو دیر میخواهی آنها زود نخواهند...!




دوست دارم عمه يه دنيا

مامان حسین
13 اردیبهشت 90 19:11
مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 2:51
سلامممممم
خوبین ؟
منم از طرف خودم و گیسو جونم تبریک می گم
یه دنیا بوسسسسسسسسسس


سلامممممممممم واي چه مزه اي داره وقتي ميبيني يه فرشته براي دوست فرشته اش نظر گذاشته
ميبوسمت گيسو جون
مامان ماهان
14 اردیبهشت 90 8:42
عمه خانم روزت مبارک
آوین جون اینم یه بوس برای شما و مامان خوبت


مرسي خاله جون از طرف من ماهان جوني رو ببوس