آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

يه تاخير چند روزي وگفتن اتفاقات اين چند روز براي دختر نازم

1390/4/5 16:32
723 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به زيباي مامان ،عزيز دوست داشتني يه چند وقتي بنا به دلايل مختلف وقت نكردم بيام برات بنويسم ولي بهت ميگم از تاريخ قبلي تا به امروز چه اتفاقاتي افتاده ماه خرداد خيلي ماه پر مناسبتي بود عزيزي در ضمن از همين جا روي همه عزيزاني كه در نبود ما لطف كردن و اومدن برات پيغام گذاشتن را ميبوسيم.

اول اينكه3خرداد ماه  روز مادر يكي از بزرگترين روزهاي دنيا بود يه روز خوب روز تولد حضرت فاطمه و روز زن مرسي ماماني از اينكه به يادم بودي و با بابايي برام كادو      خريديد و روز همه خاله ها و عمه ها و ماماني ها و زن دائي و زن عموهاي مهربون هم مبارك.

دوم اينكه 26 خرداد ماه هم روز پدر       بود و 27 خرداد هم تولد آقاي پدر   پس منو تو تصميم گرفتيم كه هر دو مناسبت و يه جا برگزار كنيم از اينكه ميگم من و تو براي اينكه من هر كاري كه مي خوام بكنم با تو مشورت ميكنم و بهت ميگم عزيز دلم  پس تصميم گرفتيم كه روز پدر را به بابايي يه تبريك بگيم و فردا براش تولد بگيريم جمعه يه كيك كوچيك     خريديم و يه تولد كوچولوي سه نفره هم گرفتيم

 اينم  عكس شما و بابايي 

 

قابل ذكر كه بابايي طاقت نياوردو آخر سر هم گفت كه قبول نيست كه شما دو تا خانوما دست به يكي كردين و يه كادو خريدين..... ولي مهم نيست عزيزكم  من و شما راه كوچه علي چپ را خوب بلديم ...................و به بابايي گوشزد كرديم كه خودمون بهترين كادو دنيا براي بابا هستيم

پس مامان جوني تا به امروز با هم بي حساب شديم و من گفتكم كه تو اين چند روز غيبت چه اتفاقاتي افتاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
6 تیر 90 2:47
سلاممممممم عزیز دلم خوبی ؟
تبریککککککککککککککککک
مبارکهههههههههههههههههه
چه مناسبت های خوبی
ان شاا... همه ماه های زنگیتون پر از شادی باشه
بوسسسسسسسسسسس


سلام خاله مهربون مرسي كه هميشه به ما سر ميزني