آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

دلنوشته 16

1391/1/9 1:02
430 بازدید
اشتراک گذاری

 

هَشتمین روز فروردين

 

انگار چند روز گذشته

 

امروز چند شنبه س؟

 

حتي روزها را هم از ياد ميبرم گاه

 

گاه بايد مثل بچه ها بشمارم با دست

 

دستهايم را مشت كنم و بگويم :

 

شنبه

 

و بعد يك انگشت را از ميان مشت بيرون بياورم : 1  شنبه

 

و بعد دو انگشتم را :  2  شنبه

 

و بعد انگشت وسط را به آن دو انگشت اضافه كنم: 3   شنبه

 

حالا انگشت چهارم : 4  شنبه

 

و حالا انگشت شست را اضافه ميكنم : 5 شنبه

 

دستم را مشت ميكنم و آن دستم را رويش ميگذارم : جمعه ... هي تعطيله!

 

پس امروز جمعه س كه تعطيل

 

اينروزها همه شان جمعه هستند

 

خودشان را پنهان كرده اند تا جمعه خودش را بيندازد جلو!!!

 

چون غروب اين روزها دلگير است و خفقان را به يادم مي آورد

 

پس جمعه هستند اين روزها!!!!

 

عزیز مامان سلام

اومدم تا بهت بگم فکر نکنی که به یادت نیستم گلم نه هستم

این روزها بابایی هر روز میره سرکار و منو شما هم خونه هستیم خبر خواستی نیست

نمیدونم به خاطر فصل بهار یا یه کم دلتنگم  که حس نوشتن ندارم

ولی من تو رو دارم عشق تو رو تویی که حتی یک لحظه هم من رو به حال خودم تنها نمیزاری

به قول خودت..........

دوست دارم ........ تبات شم ....... دوربونت برم ....... عزیز مامان

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سونیا
9 فروردین 91 12:37
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 فروردین 91 1:37
سلام آوین خوشکله.عیدت مبارک عزیزم.ایشالله زیر سایه پدر و مادر سال خوبی داشته باشی خانمی.
نگار
10 فروردین 91 13:14
سلام ممنون که سر زدید
ملی مامان میکاییل
10 فروردین 91 20:23
منم از جمعه ها متنفرم مخصوصان غروبش
نارینه
11 فروردین 91 16:35
فعلا برا من جمعه ها روزای خوبیه !! چون زایمانم شنبست !!
عمه
18 فروردین 91 13:44
دلت شاد و لبت خندان بماند برايت عمرجاويدان بماند خدارا ميدهم سوگند برعشق هرآن خواهي برايت آن بماند تنت سالم سرايت سبز باشد برايت زندگي آسان بماند تمام فصل سالت عيد باشد چراغ خانه ات تابان بماند سال نو مبارک شريکم با تو در اين درد،منم مثل تو غم دارم،منم محتاج لبخندم،منم دستاتو کم دارم از اين بازي طولاني،منم مثل تو دل گيرم منم با عشق درگيرم،منم بي عشق ميميرم!ا اندازه ي يه سر کبريت دلم برايت تنگ شده ، کوچيکه ولي دنيا رو به آتيش ميکشه
مامان ماهان
22 فروردین 91 8:39
واااااااااااااااای منم از غروب جمعه متنفرم