آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

دلنوشته 19

1391/1/26 14:29
853 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترين اتفاق زندگيم سلام شکلکهای جالب و متنوع آروین

اين روزها خدا رو شكراينقدر شيطون تر شدي كه ديگه كمتر و يا اصلاٌ وقت نمي كنم بيام و برات و قايع جالب بزرگ شدنت را ثبت كنم و لي حالا برات ميگم توي هفته گذشته چه اتفاق هاي خاصي افتاده

اول از همه دوشنبه شکلکهای جالب و متنوع آروین  شکلکهای جالب و متنوع آروین 21 فروردين ماه تولد عمه فرشته بودو يا به قول تو عمه خوشگله

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

شما بهش زنگ زدي اول مامان با عمه صحبت كرد و تولدش را تبريك گفت و بعد گوشي را دادم به شما تا شما هم با عمه صحبت كنيالهي من فدات بشم كه هنوز فاصله ها و دوري راه را  درك  نمي كني و هنوزم دلتنگي

تا به عمه سلام كردي و عمه قربون صدقه ات داشت ميرفت  منم مدام داشتم بهت ياد آوري ميكردم كه به عمه بگي تولدت مبارك ولي تو با بغض به عمه گفتي: با عرض معذرت از عمه ( عمه خييلي بيشوري منو نولدت ندوفتي) بعد هم گوشي را قطع كردي

الهي مامان دورت بگردهكه فكر ميكني عمه تولد گرفته و راه هم نزديكه و ما نرفتيم

ولي عمه بعد از چند دقيقه دوباره بهت زنگ زد و باهات كلي صحبت كردو از دلت در آورد شکلکهای جالب و متنوع آروین

عمه جونم كه يار مهربونه تقريباٌ يه روز در ميان زنگ ميزنه و با هم كلي حرف ميزنيد هميشه فكر ميكردم شايد چون عمه فرشته كوچيكتره تو ميونت با عمه فرشته بهتر باشه ولي تو عاشق عمه شورانگيزي واقعا دوسش داري خيلي زياد11.gif

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

اين هفته يه جند روزي هوا گرم شده بود و يه فرصتي به ما داد تا تلافي كل زمستان سرد 152.gifرا كه توي خونه 133.gifگذرونديم را دربياريم يه دو روز بعد از ظهر ها رفتيم پارك و شما هم حسابي بازي كردي البته فقط تاپ بازي كردي چون ماماني از اينكه سوار سرسره بشيو خدايي نكرده بيوفتي خيلي ميترسه به همين خاطر هيچ وقت شما رو سوار سرسره نميكنم مگر خود بابايي باشه و با هم سوار بشيد

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

ويكي ديگه از اتفاقات مهم اين هفته اينه كه شما دوباره ميري توي اتاق خودت ميخوابي و شبا يه كم بهتر ميخوابي يعني از خواب كمتر بيداري ميشي( شبي 6 دفعه به 2 مرتبه تبديل شده ) حالا ميفهمم وقتي بعد از به دنيا اومدن عسل عمه ميگفت دلم براي يه خواب سير تنگ شده يعني چيييييييييي ؟؟؟؟؟؟؟

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین  شکلکهای جالب و متنوع آروین

امروزم جمعه است بازم يه جمعه دلگير ديگه  الان شما ناهارتون را ميل كرديد و داريد برنامه فبتيله را نگاه ميكني و مدام قر ميزني كه مامان چي مينويسي ..... پاشو .... بيا پيش من

بايد برم نازنينم شکلکهای جالب و متنوع آروین

راستي ديشب برام يه اس ام اس اومد هم به دلم نشست و هم دلم براي كلاغه خيلي سوخت


زمستاني سرد كلاغ غذا نداشت تا جوجه هايش را سير كنه ،گوشت بدن خودشو ميكند و ميداد به جوجه هايش ميخوردند.

زمستان تمام شد

و كلاغ مرد !!!

اما بچه هايش نجات پيدا كردند و گفتند : آخيش خوب شد مرد ،راحت شديم از اين غذاي تكراري!!!

(اين است اوج عشق مادري و واقعيت تلخ روزگار ما )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه
26 فروردین 91 16:33
سوت‌ می‌کشد در هوا ، کابل‌ تلفنی‌ که‌ می‌توانست‌ زیباترین‌ عبارات‌ جهان‌ را از عاشقی‌ به‌ عاشقی‌ برساند . . . !
عمه
26 فروردین 91 16:34
الهی فندق بشی سنجاب بشم گازت بگیرم بعدش سمی باشی مسموم بشم برات بمیرم !
عمه
26 فروردین 91 16:35
گلوی آدم را باید گاهی بتراشند تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود ، دلتنگی هایی که جایشان نه در دل که در گلوی آدم است ، دلتنگی هایی که میتوانند آدم را خفه کنند . . . . در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند ، مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم !
مامان ماهان
27 فروردین 91 0:28
ای جوووووووووووونم شیرین من خیلی ماهی تولد عمه هم مبارکههههههههههه خوب مامانی بسه دیگه برو پیش آوین جون دیگه راستی نوشته آخر خیلی خیلی زیبا بود بزن لایکوووووووووووووووووو
ملی مامان میکاییل
27 فروردین 91 14:37
عزیزممممممممممممممم با این شیرین زبونی هات کلی خندیدم به حرفش به عمه جونش . با قصه کلاغه هم دلم گرفت توی آرزوهام دلم می خواد که میکی همه زحمتهای من یادش باشه و قدر بدونه اما مگه می شه دوست جونم عزیزم ممنونم از رهنمایی های قشنگت امروز دارم به روش شیشه واسه میکی غذا درست می کنم دوستت دارم زیاددددددددددددددددددددد
نارینه
31 فروردین 91 17:30
چه جمله ی قشنگی واقعا هم مادر بودن همینه !!