آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

یکی از قشنگترین روز های خداوند(روزی که مادر شدم )

1391/2/22 1:24
627 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال خیلی جدید روز مادر

شگرفی عشق همه می شناسیمش؛ همو که با شکوه مهرش عشق را معنایی دیگر می بخشد و قلبش وسعت بی انتهای صبر و مهربانی است و شانه های پرصلابتش مأمن مهر و صفا، و چشم های پرفروغش سرچشمه احساس و گذشت است. مادر، مهر کیشی است که با شمع وجودش به محفلمان روشنی می بخشد و با گلخند محبت اش رنگ غم را از چهره مان می زداید و تبسمی از شادمانی بر دل هایمان می نشاند و با دستان پر سخاوتش، چتری سایه گستر ساخته است تا هیچ سختی را حس نکنیم. او به را ستی تندیس همه خوبی هاست.

بهار زندگی
مادر، تو شکوفاتر از بهار، نهالِ تنم را پر از شکوفه کردی و با بارانِ عاطفه های صمیمی، اندوه های قلبم را زدودی و مرهمی از ناز و نوازش بر زخم های زندگی ام نهادی. در «تابستان»های سختی با خنکای عشق و وفای خویش، مددکار مهربان مشکلاتم بودی تا در سایه سارِ آرامش بخش تو، من تمامی دردها و رنج ها را بدرود گویم. با وجود تو، یأس دری به رویم نگشود و زندگی رنگ «پائیز» ناامیدی را ندید. تو در «زمستانِ» مرارت های زندگی، چونان شمع سوختی تا نگذاری رنجش هیچ سختی ستون های تنم را بلرزاند. مادر، ای بهار زندگی، شادترین لبخندها و عمیق ترین سلام های ما، همراه با بهترین درودهای خداوندی، نثار بوستان دل آسمانی ات باد.

 

کارت پستال  روز مادر

 

مهربان خدایا،

تورا سپاس که زلال مهربانیت را در سرچشمه وجود من جاری ساختی و مرا زن نام نهادی،

تورا سپاس که گل های باغ بشریت را به من سپردی و مرا مادر خطاب کردی،

تو را سپاس که مرا لبریز از لطافت و مهر کردی و لباس مرد عنوان دادی،

تورا سپاس که بر مروارید وجودم پوششی از عفاف و حیا کشیدی و مرا همسر قرار دادی،

مبارک باد بر تو چنین خلقتی و نیکو و گوارا باد بر من وجود چنین خالقی...

چه حکایت جالبی است :

کلمه زندگی با زن شروع میشود و کلمه مردن با مرد!!!!!

پس ببال به خودت که آغازگر زندگی هستی.

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

آرتین خان خان ایران
22 اردیبهشت 91 15:18
سلام عزیزم روزت مبارک
همیشه خوش باشی مامانی


ممنون روز شما هم مبارك
عمه
22 اردیبهشت 91 17:16
مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "
زیباترین خطاب "مادر جان" است
"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .



روز شما هم مبارك عمه جونم
مامان آبتین
22 اردیبهشت 91 21:08
سلام
روز مادر بر تو که سرشار از مهر مادری هستی خجسته باد


مرسي روز شما هم مبارك

ملی مامان میکاییل
23 اردیبهشت 91 0:18

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد



مرسي
مامان آبتین
23 اردیبهشت 91 9:15
سلام
روز مادر مبارک عزیزم


روز شما هم مبارك
نارینه
23 اردیبهشت 91 15:19
روزت مبارک بهترین مامانه دنیا
تارا
23 اردیبهشت 91 22:39
سلام روزتون مبارک! آهنگ باور نکن از مهدی یراحی هست من این /اهنگ رو پشت فرمون باصدای بلند گوش میدم بلند بلند میخونم و گریه میکنم! در کل عاشق آهنگ های مهدی یراحی هستم!
سمیرا
25 اردیبهشت 91 15:34
آوین کوشولوی ما چطوره ؟ دلم براش تنگ شده بابا


خوبخ مرسي ما هم دلمون براي آنيسا جون تنگ شده
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 2:41
سلام عزیز دلم خوبی ؟
آوین نازم خوبه ؟
روزت مبارک دوست گلم مامان بی نظیر
می بوسمت


ممنونم عزيزم روز تو هم مبارك مامان مهربون
مامان آوين
27 اردیبهشت 91 12:13
هميشه وقتي مي آم به وب لاگ آوين جون سر مي زنم آرامش مي گيرم. يادم مي ياد وقتتايي كه اومدم و نوشته هاتو خوندم و گريم گرفت. خيلي زيبا و با احساس مي نويسي . حرفات انگار حرفاي تمام ماماناي دنياست ولي با كلام پر معنا و نهايت احساس. با خوندن نوشته هات واقعا" نيرو مي گيريم و بيشتر به مادر بودنم افتخار مي كنم. مي بوسمتون . ( مواظب آوين جون باش)


ممنونم عزيزم از اين همه لطفي كه به من داري

ملی مامان میکاییل
27 اردیبهشت 91 22:02
کجایی جیگر ؟


همين جا عزيزم ماميم اومده
خاله رایان
5 خرداد 91 13:44
سلام عزیزم
وبلاگ خیلی خیلی خوبی بود.
منم تازه دارم برای دردونه خونه وبلاگ درست میکنم.فقط یکم مشکل دارم تو ساخت .اگر میشه اطراف وبلاگ چطوری درست کردین مال رایان سفید ساده.ممنون میشم راهنمایی کنید آوین خوشکل ببوسین


سلام من هر چي تلاش كردم نتونستم به وبلاگ شما سر بزنم لطف كن آدرسش رو برام بزار