آوينآوين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آوين زیباترین فرشته آسمونی

22 ماهگيت مبارگ

1390/4/7 16:08
657 بازدید
اشتراک گذاری

22 ماه زيباي با هم بودن ، مبارك عزيز مهربون

عزيز دوست داشتنيم

فرشته ناز ماماني

ميدوني تو خيلي مهربوني ، پاك و معصومي خانمي.......!

يادم مياد وقتي تو رو نداشتم خيلي برات تو خيالم مقررات ميگذاشتم:

 كه يعني چي مگه آدم بچه رو پيش خودش ميخوابونه .........؟

من اگه بچه دار بشم از روز اول تو اتاق خودش ميخوابونم .......!

يعني چي اينقدر بدم مياد از اين مادرهايي كه خونشون ريخته و پاشيده است بعد تا ميگيم چرا اينجا مثل بازار شام ميگن : آخه بچه نمي ذاره خونه تميز بمونه ؟

من اگه بچه دار بشم نمي زارم اسباب بازي هاشو پخش بكنه وسط اتاق!

يعني چي مگه بچه به لوازم آرايش مامانش دست ميزنه ؟

من اگه بچه دار بشم اگه به لوازم آرايشم كه به جونم بسته است دست بزنه دعواش ميكنم ............و خيلي منم  منم هاي ديگه

حالا وقتي به گذشته فكر ميكنم ميبينم اصلاٌ نمي تونم هيچ كدوم از اين جرفها رو عملي كنم  تو دختر خوب مامان شبا تو تخت خودت كنار تخت مامان و بابا لالا ميكني و بعضي از شبها آروم بلند ميشي و از توري كنار تختت به آرومي مامان و صدا ميكني : مي گي مامان ماماني و تا من چشامو باز ميكنم ميگي مامان آوين ببل ، اول يه كم سرسختي از خودم نشان ميدم و بهت ميگم نه ماماني آوين تو تخت خودش لالا ..... ولي كافي فقط يه بار ديگه خواستتو تكرار كني كه اونوقته كه دلم طاقت نميارهو ميارمت تو تخت خودمون بعد تو فرشته ناز مامان ، مهربون دوست داشتني تو عالم خواب توي اون نيمه شب تاريك آروم زير گوشم ميگي مامان مرشي،دوتت دارم ، ماماني جيدر.............وووووووووووووووووواي نميدوني كه چه حالي پيدا ميكونم اون موقع اس كه دنيا مال خودمه خود خودم.

تو مهربون كوچولو وقتي با تمام لذتت ته رژ لب مورد علاقه ام را در مياري و از قيافم ميفهمي كه در حال انفجارم سريع با اون لباي كوچولوت يه بوس ناز ازم ميكني و ميگي مامان گريه نه ، آوين الو به بابا ميدم از اينا بخره بياره ............بازم طعم شيرين بوست تمام عصبانيتم را فروكش ميكنه و از يه شير زخمي به يه خر رام مهربون تبديل ميشم

ميدوني دلم نمي خواد براي چيزاي بي ارزش گريه كني مثل بهم ريختگي خونه و خراب كردن لوازم مامان و سر جات نخوابيدن چون تو آينده اينقدر مسائل بي ارزش پيش مياد كه به راحتي اشكتو در بياره عزيزم 

 

دوست دارم ييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه دنيا ولي فرشته كوچولوي كه الان داري اين مطلب و ميخوني و براي خودت يه فرشته خانوم شدي مطمئن باش كه  هميشه ماماني با اون

 دلبري هات رام نميشه يه وقتايي هم مجبورم جلوت به ايستم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
7 تیر 90 15:14
22 ماهگیت مبارکهههههههههههههه عزیزم
haleh & termeh
7 تیر 90 17:56
آی گفتی والا من که هرچی منع کردم چندین برابر به سرم آورده این دخترم